Doro DNA - Einfach zu bedienende Telefone
SIMPLITATEA ESTE ANCORATĂ ÎN ADN-UL DORO

În domeniul produselor electronice pentru consumatori, gama de produse de pe piața este concepută special pentru persoanele între 25 și 35 de ani. Majoritatea produselor și serviciilor nu răspund nevoilor specifice ale generației în vârstă, cu toate că piața pentru persoanele în vârstă este una cu un viitor exploziv.

Doro s-a specializat pe acest grup țintă. Pe baza experienței bogate și a studiilor efectuate constant asupra consumatorilor, Doro este la curent cu necesitățile, dorințele și abilitățile diverse ale populației în vârstă. Ca urmare, Doro dezvoltă produse și soluții care să satisfacă aceste necesități.


Această orientare este ancorată în ADN-ul corporativ și se reflectă în toate produsele și serviciile Doro:


Utilizare facilă

• Compatibile cu necesitățile oamenilor
• Reducerea complexității

• Design și soluții care ajută și nu stigmatizează utilizatorul
 
Depășirea incertitudinilor

• Interfață de utilizator simplificată pentru vizualizare mai bună

• Sunt luate în considerare toate detaliile întregii călătorii a clientului

• Funcții de asistență complexe


Păstrarea relațiilor și crearea apropierii sociale


• Tehnologia ușor de utilizat permite utilizatorilor să rămână conectați cu cei dragi

• Facilitând utilizarea noilor tehnologii, persoanele în vârstă nu sunt marginalizate, ci sunt conectate cu mediul lor social